Rose Hip and Fireflies

Standard
Rose Hip and Fireflies

Am croșetat un colier-măceș, rămuros, înmugurit și rodit, năpădit de licurici (în anotimpul din mine se întâlnesc bine primăvara târzie cu toamna)

Și el, ca și celelalte lucrușoare pe care le fac, sunt oferite tot din economia cadoului: adică voi le stabiliți în ce, cum și când le plătiți. Ața am primit-o în dar, munca a fost o explorare de împletit, despletit, încercat, meh, refăcut, oau! de vreo 5 zile (40-50 de ore) întinse între 11 și 25 Decembrie. I`m still learning, people.🙂

Dacă vreți să îmi oferiți lucruri, aici este un wishlist. Dacă vreți să sprijiniți oameni faini – aici sunt conturile bancare și scurte și emoționale povești despre ei. Dacă vreți să îmi oferiți bani, sunt bine primiți – pentru materiale, scule, facturi, mâncare, transport, reparații la casă, și vicii. Pe net am văzut coliere comparabile cu ale mele, la prețuri între 100 și 250 de lei.

Leave a Reply

