Forest Berries

Standard

Am croșetat coliere (pot fi și de alăptare) în jurul a mărgele de lemn, cu ață primită în dar. Mărgelele de lemn sunt de forme și mărimi diferite, anti-plictis. Mie îmi aduc a fructe de pădure, așa că le-am îmbrăcat în muguri, frunzulițe și vrejuri – logic.

Materiale: mărgele de lemn, ață primită (probabil polyester), sâmburi de struguri. Timp de lucru (croșetat, cusut): 2 zile (17-20 de ore) de colier, întinse între 5 și 13 Decembrie 2015.

La fel ca și celelalte lucrușoare pe care le fac, sunt oferite tot din economia cadoului: adică voi le stabiliți în ce, cum și când le plătiți. Ața am primit-o în dar, mărgelele au fost vreo 5 lei, sâmburii de struguri sunt by-product de la un gem-minune făcut de Irina. Dacă vreți să îmi oferiți lucruri, aici este un wishlist. Dacă vreți să sprijiniți oameni faini – aici sunt conturile bancare și scurte și emoționale povești despre ei. Dacă vreți să îmi oferiți bani, sunt bine primiți – pentru materiale, scule, facturi, mâncare, transport, reparații la casă, și vicii. Pe net am văzut coliere comparabile cu ale mele, la prețuri între 65 și 150 de lei.

 

Leave a Reply

