Thrive, my tribe!

Standard

Am cusut manual, din piele moale, reciclata, portofele. Victor zice ca unul e mai de barbati, si altul mai de femei. Eu una… nu ma mai bag la discutii din astea “de gen”.

Au buzunar cu fermoar pentru monede, si doua buzunare incapatoare (pe masuratelea!) pentru bancnote. Locuri pentru carduri – normal. Si mai au un buzunar pentru telefonul mobil. Si e loc moale si confortabil, si ata vesela si cusatura cu model, sa le placa la bani sa vina la cuibarit. Sa faca si pui😉 Fara numar!😀 Thrive, my tribe!

Daca vreti dimensiuni anume, ne vorbim si ma pun pe croit.

Am zis, da`mai zic, că pentru mine e important: pielea e reciclată. Adică vine din obiecte vechi, sau din piei cu defect, care altfel ar fi ajuns la tomberon. Eu fac în general lucrușoare mici, pe care le pot de multe ori strecura printre ”defecte”. Dar câteodată nu pot, și atunci lucrușoarele își duc vizibil istoria misterioasă mai departe, către voi (în riduri, cicatrici, pete…. adică ”defecte”). Puteți să le onorati, gândindu-va că am salvat împreună un loc în tomberon. Și un ied/miel, poate. Meeeee!

Si ele-portofelele, ca si celelalte lucrusoare pe care le fac, sunt oferite tot din economia cadoului: adica voi le stabiliti in ce si cum le platiti. Pielea pentru ele m-a costat aproape nimic. Capsele au fost si ele reciclate din niste genti rupte. Munca la un portofel durează cam o zi jumate (10 -12 ore): croit, lipit, pregăurit, cusut, întărituri, accesorii. Daca vreti sa imi oferiti lucruri, aici este un wishlist. Daca vreti sa sprijiniti oameni faini – aici sunt conturile bancare si scurte si emotionale povesti despre ei. Daca vreti sa imi oferiti bani, sunt bine primiti – pentru materiale, facturi, mancare, transport, reparatii la casa, si vicii. Pe ”piață” am văzut portofele din astea comparabile cu ale mele, la prețuri între 100 și 200 de lei.

(Portofelele din poză s-au dat deja, când ajung la Stanciova mă pun pe croit din nou!)

Leave a Reply

