Fairy Diary

Standard

Mai aveam doua piei mai mari, de pe vremea cand mai cumparam piele de la magazinul din Mehala. Asa ca mi-am facut mie si unei colege zane jurnale. Trei caiete legate impreuna (nu stiam eu ca legatul e asa o treaba mishto!), carton din coperti vechi la al meu si mucava noua pentru cel de dat. Ultimele bucati de piele verzulie pe care le mai aveam din haina lunga de la Meli. Fermoare reciclate de la fuste vechi, pentru buzunarul de instrumente de scris si folie transparenta de la un calendar 2013.

 

Tare as mai face jurnale, ca tare mi-a placut!! Dar am fixul asta ca vreau sa stiu de unde vine pielea, ca animalele au fost crescute cu drag si oh, daca pielea ar fi tabacita natural as tipa de bucurie! Dati-mi de stire daca aflati de asa ceva, va rog! Sau daca vreti jurnale si aveti voi ramase pe-acasa ceva piei cu care nu stiti ce sa faceti (mda, putin probabil, stiu asta…🙂 )

Leave a Reply

