Oameni in care cred

Standard

Mihaela si Andreea – le-am vazut prima data cand a nascut dumnezeita Irina. Sa va zic eu acuma, repede, cata blandete, si centrare, si ascultare e in femeile astea? In doulele astea? Oai. E Toata. Si o dau, o dau mai departe, o dau… Si dar din dar se face Rai, asa cum e la Fairy Godmothers.

RO89 BTRL 0670 1201 I316 02XX (este o litera i mare inainte de 3 :-)  )

Banca Transilvania, titular BAR MIHAELA RAMONA

Irina – pentru mine Irina e cea mai aproape Muză. Mă inspiră ce gătește, ce povestește, ce chicotește și ce plânge, cum își ascultă corpul, grădina, pădurea și pământul – și tot felul ei onest în care își poartă esența și creează. Irina face parte din acasă-ul meu de suflet. Irina ”s-a lăsat” de bănci, așadar nu pot să vă dau vreun cont. Dar puteți să-i comandați produsele dacă vi se potrivește (aici), și să mă răsplătiți prin ea plătindu-i în plus la comandă.
Petrea – l-am intalnit prima data pe Petrea dupa ce am vazut-o penultima data pe Miri, care pe atunci inca avea corp, si sperante, si regrete, si voce sa-si spuna singura povestea. Si eram plina de Miri, in suflet, atunci, si i-am zis, asa, din start, pe sleau, la Petrea, ce a nascut in mine intalnirea cu Miri. Si el a ascultat, a ascultat… Si-am tacut eu, a tacut el, si-am stat asa. Am stat. Asa, amandoi, in liniste.
Io mai multe nu va zic despre Petrea. Spionati-l voi pe Facebook. Si aruncati o privire si la The Shinning Earth😉
RO98 RZBR 0000 0600 1706 8786
Raiffeisen BANK, titular Petrea Ciortan
Casa de Cultură Permanentă – în prezența Adelei și a lui Dan am mereu senzația de viziune largă – parcă mi se deschide capul. Pentru mine ei sunt oamenii care au echilibrat cel mai frumos ”the heart vs brain dillema”. Dacă vreți să mă răsplătiți prin ei, vizitați-i aici și întrebați-i ce au nevoie.

6 responses »

  1. Pingback: Crescent Moon | Aici Acum Noi

  2. Pingback: Ssssssssmoke it! | Aici Acum Noi

  3. Pingback: Thrive, my tribe! | Aici Acum Noi

  4. Pingback: Cine e Dumnezeu?‎ | Aici Acum Noi

  5. Pingback: Forest Berries | Aici Acum Noi

  6. Pingback: Rose Hip and Fireflies | Aici Acum Noi

Leave a Reply

