Crescent Moon

Standard

Am cusut manual din piele moale, reciclata, saculeti pentru amulete (sau coduri Reiki?). Am cusut cu Luna in crestere, si-am inceput de jos, ca Ea, dintr-o stare de gol si batranete – nu mai aveam energie decat sa ma cuibaresc pe perna in fata sobei si. sa. cos. atat.

Apoi a venit Allan Watts ascultat in timp ce coseam, si-am inceput sa cresc, incet incet, impreuna cu numarul de saculeti si incantarea de a-i vedea. Si oai, in sfarsit folosesc fain o parte din cerceii desperecheati, pietrele si margelele primite in dar de la oameni dragi! Ioi, uite, cercelul asta e de la Claudia, si margelele de onix verde de la Brandusha! Si margica rosie vesela, de la Cristina! Ioi, ioi, ioi! Si, cosand, m-am umlut de toate relatiile astea faine de care viata mea a avut parte. Si-am crescut, si-am crescut…

M-am incantat si mai total cand le-am luat inchizatori “profi” – dar banuiesc tare ca tot chinezesti – din centrul Timisorii. Las ca-i bine – cum ar zice Anselm.

Io zic ca daca luati in calcul toate astea, saculetii astia au energie tare buna sa tineti in ei pietre pretioase, coduri reiki, amulete. Ca sunt saculeti de crestere!😉

Si ei, ca si celelalte lucrusoare pe care le fac, sunt oferiti tot din economia cadoului: adica voi le stabiliti in ce si cum le platiti. Materialele ma costa mai nimic – sunt resturi de piele pe care ma doare sufletul sa le arunc. La un saculet lucrez cam 2 ore – 2 ore jumate (calcat, croit, lipit, cusut, decorat, finisat) Daca vreti sa imi oferiti lucruri, aici este un wishlist. Daca vreti sa sprijiniti oameni faini

– aici sunt conturile bancare si scurte si emotionale povesti despre ei. Daca vreti sa imi oferiti bani, sunt bine primiti – pentru materiale, facturi, mancare, transport, reparatii la casa, si vicii. Din cate m-am uitat eu pe net, saculeti ca astia dar diferiti se vand cu intre 20-50 de lei.

 

Leave a Reply

