Ssssssssmoke it!

Gallery

Am cusut din piele moale, reciclată, portofele pentru tutun. Sunt cusute de mână, cu diverse buzunare ”precise” pentru accesorii – puteți să-l întrebați pe Brad-ăr aka Flavius, că el mi-a măsurat ustensilele din dotarea lui de fumător-rulător. La milimetru.

Am zis, da`mai zic, că pentru mine e important: pielea e reciclată. Adică vine din obiecte vechi, sau din piei cu defect, care altfel ar fi ajuns la tomberon. Eu fac în general lucrușoare mici, pe care le pot de multe ori strecura printre ”defecte”. Dar câteodată nu pot, și atunci lucrușoarele își duc vizibil istoria misterioasă mai departe, către tine (în riduri, cicatrici, pete…. adică ”defecte”). Poți să le onorezi, gândindu-te că am salvat împreună un loc în tomberon. Și un ied/miel, poate. Meeeee!

Cât costă? Te las pe tine să apreciezi valoarea, ca și la celelalte lucrușoare de pe blogul ăsta. Pielea pentru ele m-a costat aproape nimic. Munca la un portofel durează cam o zi (8-10 ore): croit, lipit, pregăurit, cusut, întărituri, accesorii. Daca vreti sa imi oferiti lucruri, aici este un wishlist. Daca vreti sa sprijiniti oameni faini – aici sunt conturile bancare si scurte si emotionale povesti despre ei. Daca vreti sa imi oferiti bani, sunt bine primiti – pentru materiale, facturi, mancare, transport, reparatii la casa, si vicii. Pe ”piață” am văzut portofele din astea comparabile cu ale mele, la prețuri între 50 și 200 de lei, unele cusute manual, altele cusute cu mașina, unele hand-made, altele făcute mai ”industrial”.

Ssssssssmoke it!

Leave a Reply

